Sunday 18 March 2012

Teh atasi masalah lelaki



Minergy Ice Lemon Tea membantu meningkatkan kesuburan, tenaga dalaman, stamina dan meningkatkan kesihatan prostat.



HAMDAN merupakan seorang pemuda kacak dan diminati ramai ketika menuntut di universiti. Namun kini tidak lagi. Penampilannya banyak berubah dan kesihatannya merosot. Tubuhnya gemuk berlemak dan perutnya buncit.
Wajah Hamdan juga kelihatan bengkak manakala bahagian bawah matanya terdapat banyak lemak yang menjadikannya kelihatan lebih berusia. Selain itu dia juga mengidap kencing manis dan tahap kolestrolnya meningkat.
Ini menjadikannya sangat emosional dan tertekan. Pelbagai amalan diet dan senaman telah dilakukan namun seolah-olah tiada hasilnya.
Malah itu juga menjadikan hidupnya serba tidak kena hingga turut menjejaskan hubungan dengan pasangannya.
Apa yang berlaku pada Hamdan itu merupakan antara tanda-tanda andropause yang menyerang lelaki.
Ia mengakibatkan kalenjar hormon tidak berfungsi dan hormon tubuh menjadi rendah.
Bagaimana untuk mengetahui atau mengesan masalah kekurangan hormon yang membawa kepada andropause itu?
Cuba jawab soalan berikut. Jika jawapannya 'ya' bermakna anda kekurangan hormon dalam badan.
Adakah nafsu seks menurun? Letih tak bertenaga? Tertekan? Ereksi tidak keras? Kerap marah-marah? Berasa tidak gembira? Berat badan susut atau sukar turun berat badan Kepala semakin botak?
Bagi mereka yang jawapannya 'ya' untuk soalan di atas boleh mencuba Minergy Ice Lemon Tea yang dapat membantu mengatasi masalah tersebut.
Produk keluaran Marissa Aesthetic itu menggunakan teknik ekstraksi dan teknologi pemprosesan terkini bagi memastikan kandungan-kandungan zat herba dikekalkan sepenuhnya, sebati dan kekal khasiatnya, tanpa memerlukan pengawet pemakanan.
Minergy Ice Lemon Tea membantu meningkatkan kesuburan, meningkatkan tenaga dalaman dan stamina serta meningkatkan kesihatan prostat.
Ia juga merangsang saraf-saraf, mengawal tekanan darah dan memperbaiki pengaliran darah.
Seterusnya ia membantu meningkatkan fungsi adrenal gland yang akan meningkatkan sistem imunisasi dan ketahanan badan di samping menyuburkan serta menyihatkan buah pinggang
Ia boleh diminum oleh pesakit kencing manis kerana tidak mengandungi gula.

No comments:

Post a Comment